Nu är ja hemma igen då!:)

Jahapp de va två snabba veckor de:) har haft de rätt bra i polen faktiskt. men saknar ju all släkt där och så nu för a kmr inte träffa dom förns om två år igen:( plus att de vart en massa killar som typ flörtat  me mej och alltx) som min kusin Bartek aa hans tre kompisar sa "I love you" hahah och två av dom va fula men den ena han va fan snygg:O han hade typ brunt hår ,bruna ögon,smal och hande en fyrhjuling!:O haha såklart ja vart kär;S hahah nerrå men han va assnäll plus att han hette också BartekxD jaja men den gulligaste beundraren va nog min sysslings kompis som va 6år:') han sa till min syssling att han ville ja skulle komma ut och leka för att han tyckte ja va söt haha så söt liten kille asså^^  så aa de har ju vart kul;D sen så min konstiga lillebror sa såhär när vi kommit av båten till sverige "Asså ja tycker att de känns som vi är utomlands först nu" hahaha han är lite konstig tkr jagxD Aa men nu är ja hemma igen iaf;D
Hoppas ni saknat mig(A)
(Bilder kmr sen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0