Lite mycketx)

Jahaja! nu har jag då inte skrivit nånting på bloggen sen i Tisdags!

Först Åkte jag och mollie till norrtälje och köpte present, för de va så att min kära lilla kompis alexandra g fyllde år i  onsdags, så då hade hon som en "fest" elr va man u ska kalla de!:D Ja de hände ju en del bra och dåliga saker på den festen men sånt får man räkna med! Ja nu ska vi se om ja kmr ihåg vilka som va med där dåx) Hehe Alex såklart, Jill,Krantz,Jelena,Mollie,Antonia,Lojsan,fisken(erik),Fredrik,kokk,marcus,markus,fille,pompe,jeppe k,Eda,narin( tror hon hette så:O ),Benja,Ludde,Josse,Jocke, Nån jätte lång kille som ja inte visste va han hetteXD jao ja tro de va alla(A) Sry om ja kanske glömde nån men de va lite svårt o komma ihågx) Ah då vare så att festen va hemma hos alex så de blev inte nånting nere vig gisen iaf...och aa när mollie och jag kom så va typ alla redan där och å va dom och bda i alex pool så då kom de upp lite folk som man fick massa blöta kramar avXD och nästan att ja blev i puttad av benja o krantzXD haha aa men ja tänker inte berätt om hela kvällen och så för de kanske finns vissa personer som inte vill ja ska skriva de:/ Jao de va väl inte så mkt mer o skriva om den dagen? Jahapp så dagen efter vakna man i ett tält so kändes som en bastu:S FYFAN va varmt de va asså! och så vare typ bara jag mollie kokk och jill som hade sovit i tältet hela natten också;S så asså dom flesta bor ju typ i edsbro som va där så dom hade typ dragit när ja vakna XD men ändå haha så mollie och ja gick in och käka frukost med jill,josse,mollie och alex..och typ kokk låg kvar nere i de där varma tältet.Så ja sen tog mollie och ja 11.47 bussen hem.sen så aa mollie och jag gjorde typ ingenting vi bada lite och så, sen drog hon hem med sin familj. Sen samma dag vare ju roslagsnatta elr om de va julianatta amen vafan ja minns inte va de hette men shit the same!:D Aa så vare popcorn som vanligt(alltså som en tävling när man sjunger och så) . men ja orkade inte titta på hela, men jag köpte iaf liiiiiiite nya kläder de vart ett par shorts ett grått linne och ett blått långt Linne samt lite hårspännen för ja behövde mer(: Jaoo sen vare väl inte nånting mer att skriva...elr jo de va nån fest hemma hos några här i sättrralud men de orkar ja inre skriva om! jaja
Tjaooo!:D
                                           Shortsen jag köpte


             Jag skulle köpt den här! men fanns inte i min storlek-.-
 

Sen vare ju den här blåa linnet.......men hittade ingen bild på de gråa:/ men men de va ett helt vanligt linne satt(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0