Typ Världens bästa drömm! och världens största misstag!

Hahah ja har typ precis vaknat. Jag har vaknat ur  typ världens bästa drömm! de va såhär att klassen skulle åka på nån resa ja tror de va sista resan för hela året och vi skulle få nåt spec så vi åkte till stan och där tog en vagn med as mkt saker typ hundra olika handväskor och parfymer och kläder smink och allt man kan önska sig! och vet ni vad? allt sånt där va gratis! vi fick plocka på oss så mkt som helst tills hela den där vagnen va slut och ja hade hittat asmkt grejer som ja ville ha men sen så! domkmr fredrik in i mitt rum och väcker mig ur min underbara drömm! fyfan för han asså hahaXD sen så skulle ja käka och då skulle ja pröva om ja hade kommit över min fobi för Billys pan pizza och nej de hade ja verkligen inte! asså ja har typ inte käkat de på 1 och et halvt år pågrund av ja har fobi för de;S så nu ångrar jja mej som ini helvete för ja mår illa och allting! usch tummen ner för billys pan pizza! den fick hamna i soptunnan.
Btw så igår skulle mamma och jag  leta lite grejer på vinden och ja fynda lite grejor! en gul jacka och en canada tröja...den va typ grön men den va helt okej faktiskt:D hehe och idag ska ja till norrtälje och handla sakerr till mina kusiner som vi ska ha med oss till polen:)
Canada tröjan
|
|
V

Billys pan pizza där den hör hemma! i soptunnan^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

VART KÖPTE DU CANADA TRÖJAN?

2011-12-25 @ 21:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0