Bada Bada Bada!

HejsanHejsan!
Igår var jag alldeles för trött för att logga så jag skriver nu ist va jag gjorde^^
Ah de va ju så att mollie sov över hos mej så vi låg och kollade på Saw!:S omg den va läskig och äcklig:O Ah så vi kunde inte somna så vi titta på hipp hipp hora efter....och då kunde vi sovaXD aa sen på dagen cykla vi ner till samlis elr aa jag cykla och mollie gick, men ja skjutsa henne en bit:) sen så va vi där rätt länge och bada, typ spela kort o så. vi va typ me ucas hela tiden haha vilken liten fegis han ärXD fast sen åkte jag hem till mej och typ satt vid datanXD sen ville pappa ta ett kvällsdopp och så hängde jag med och asså ja skulle inte direkt bada fast efter ett tag hoppa jag i me kläderna! asså åh fett sköntXD och sen på kvällen låg jag o kolla på karlsson på taket:D
Btw!   idag kanske jag ska få testa åka vattenskidor:S

Aja bye!  <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0