Kul dag:P

Ah HejsanSvejsan!
idag skule josse ha kommit hit men de gick inte *snyft* aja ska väl berätta lite va ja gjort(: aa de va så att jag och fredrik cyklade ner och bada i smalis moch då träffa ja mollie där så vi va typ medans fredrik va me sina kompisar. Jao fredrik o ja hade med oss kockosbollar(stavning?) och saftx)  hah ja så vi va typ där från 1 till 4 tror jah:) sen när vi kom hem hade jag inget att göra så ja byggde en låda till min söta kusin Zosia som hon kmr få sen när vi åker till polen. hihi jaoo de va väl va jag har gjort? haha aja puss:*



                                                        En Liten bild på lådan jag gjorde(A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0