Mollie och malin!(Y)

Heeejjsan!:D
idag har jag spenderat min dag med  mollie och malin.  de började med att mollie och hennes familj skulle åka ner till smalis (med mailn)  och så så skulle jag också ner dit för dom skulle hem till mej sen:). fast ja ville inte gå själv direkt så jag tog med mej fredrik. och när vi väl hade kommit ner till smalis så märkte jag att jag hade glömt min bikini topp hemma-.-   de va ju super! (not)  så aa då var jag påväg att gå hem men då ringer farmor och säger att farfar hämtar mej ist så jag kunde leta efter den.....asså aa ja lämnade fredrik själv där så kännde mej lite taskig men han klararde sig fint^^ mollie och malin kom ju sen och va med han ett tag;) aa så de fixade sig ju:)  sen kom mamma och hämta fredrik och då va vi tre kvar där själva fast sen tröttna vi och gick hem till mej ist. när vi kom till mej så märkte vi att ingen va hemma oc jag hade ingen nykel så våran plan var först att vi skulle försöka gå in genom mitt fönster på övervåningen men de sket sej för farmor och farfar kom så jag fick nykel av domXD o alla va typ ashungriga så ja gjorde makaroner och köttbullarXD  efter de så tog vi cykel ner till erken och meta fisk! haha ja de va faktiskt väldigt kul:) fast sen så va vi tvugna cykla hem för malin skulle bli hämtad;P 
aa de va väl va ja ar gjort idag!

<3
Lite bilder från dagen:)

Kommentarer
Postat av: moolli

usssh!! inte fin bilde på mig när jag håller fisken -.- :P<33

2009-07-13 @ 16:25:13
Postat av: Svar:

De är u inge fel på den?;)<3

2009-07-14 @ 09:10:13
URL: http://jeesssiicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0