Dagen

Idag i skolan var i Mollie där så de va ju lite tråkigt och man kände sig lite mobbad. Hahah men de gick ju bra ändå fast ja vill hellre att hon är i skolan. Ja va gjorde vi idag? ja kommer inte ihåg så mycket men vi hade bild och de häde en hel del då! fast de ska ja inte gå in på. Och ja fick ett nytt smeknamn på bilden ocksåXD  inte de finaste..köttbullenxD dumme palle som kom på de:P Skippade elevensval sista timmen också. men ah efter skolan gick vi hem till Sophie och kollade på tv och skit. Sen gick jag me Indy och Jill till station och sen tog ja bussen hem. Sen har jag bara nördat vid datan. Ah juste jag blev så jäääääävla sur på min sköldpadda peddy idag!  Han bet våran lilla sköldpadda i svansen och ha blev så jävla rädd så han ttyp flög runt i akvariet! asså peddy bet så hårt på lilla skalman så han började blöda:(  asså stackars liten asså! Mamma funtar på att sälja dom:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0