Mollie fick mig att blogga lite idag!

Jaa eftersom jag inte har bloggat på ett litet tag så kanske ja kommer med lite "gamla" nyheter här. Men jaa var ska jag börja då?:)  Först kan ja berätta om en sak som hände i fredags. Mollie och jag skulle gå till press och köpa tuggummi på lunchrasten, och då kommer den en kille som springer förbi oss och de va ola!  asså ola från wildkids:) aah så vi vart ju så ivriga och berätta de för alla i skolan sen men de tråkiga va ju att ingen trodde ossx) jaja dom får säga va dom vill! Och juste sen på fredag kväll efter idol va de "Cirkus möller" och då filmade dom i rimbo, där ja går i skola och i vår NO-sal!  haha man ser en av våra lärare på skolan som står lite vid sidan om:) Hillevi heter hon^^  haha ah sen igår så möblerade jag om i mitt rum!  Kände att de behövdes en förändring, och de blev de! vart ganska nöjd faktiskt. så ja ska nog ha sådär ett tag nu:)
Här är från cirkus möller, CSI rimbo hette de(:


Kommentarer
Postat av: emil

haha, jag trordej x)

2010-01-01 @ 23:46:52
URL: http://existenz.se
Postat av: svar

Ah ja hoppas de asså;)<3

2010-01-03 @ 17:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0