Vaccninerades idag då

Idag i skolan har de vart rätt tråkigt. Eller nej de va rätt ul på kemkunskapen och på no:n men annars va de rätt segt. Vi blev vaccinerade idag..mot svininfluensan. De gjorde inte speciellt ont me enligt mamma ka man må dåligt dagen efter. Vilket jag hoppas på att jag inte kommer göra! Men iallafall så fyller söta lilla Palle år idag också, så grattis till han. Vid tre idag hade jag utvecklingssamtal. De gick ju rätt bra tycker jag. Jag hade också trott att mina omdömen skulle vara sämre men dom va helt okej. Ah sen efter de åkte jag hem och då satte ja ju mig såklart framför datan direkt. Haha jaja sen nu måste jag väl göra lite läxor. Men ja tycker de är jätte jobbigt kolla, imorn ska vi vara klara med en matte diagnos och på fredag har vi Svenska prov,Engelska glosor, Idrottsläxa, Skriva en novell som handlar om alkohol och sen är de säkert nåt mer men asså fatta! ja kommer ju inte hinna med allt de här? aja nu måste jag iallfall börja. 
Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Jaa det nya e längre för jag klippte mitt gamla :)<333

2009-11-15 @ 11:05:00
URL: http://spalgardis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0