27/10-28/10

Idag och igår har jag varit med mollie. Igår vid typ 1eller nåt så kom jag hem till mollie. Vi två åkte direkt hem till Indy för att hon fyllde faktiskt år! Så vi kom dit och lämna presenter till henne . Mollie har också fyllt år precis så då fick mollie present av mig med:)  Ah vi typ satt i Indys kök och sncka hela tiden. Sen efter ett tag kom Joline över också. Vi hade jätte kul iallafall! en vid 5 åkte mollie och jag hem till henne igen. Hemma hos mollie gjorde vi inte speciellt mycket. Vi stickadex) Hhahahhahah(assåh jag hade en halsduk som ja ville bli klar med från slöjden). Vi kollade på film(trekant hette filmen,btw mollies pappa är med i den:D hehehe) och hade de bra;) Hahah sen idag så spelade vi tv-spel men de gick inge bra alls för mig. Sen vid 2 elr nåt sånt så kom Mollies kusiner(tror jah?) aja dom hette isis och ina:) jätte sötax) Hahha men ah mollie orkade inte vara med dom så vi gick ut på en promenad till sjön och där hitta vi ett metspö som mollie snodde med sig hem. Efter det kom mamma och hämtade mig och så åkte jag hem:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0