Haha helt sjukt rolig dag asså!

Hejsan bloggen;)
Idag har det varit en jääävligt rolig dag asså!
Jag vet inte direkt varför men jag har nog skrattat hela dagen!
Kan ja berätta lite roliga saker som hände mig;)
Först vare när vi skulle ha no så vare så att en söt kille från en annan skola hade slöjd i våran skola och ja ville ju så gärna se honom!  Ah så då gick jag och mollie till sjuksyster för mittemot  henne finns en glasdörr som går direkt till träslöjden. Och när man går förbi står ju killen precis perfekt och stirrar på mig! gaaaaaaah! hahahha aja då var ja ju tvungen att gå till sjuksyster och skylla på något. Vart att jag hade huvudvärk, vilket jag inte alls hade!! Jaa då vart man där ett tag och no lektionen hade redan börjat för länge sen...men mollie och jag stressade inte;)  Sen frågade hon mig om jag ofta har huvudvärk och om ja äter eller dricker för lite osv...det slutade med att jag fick en alvedon och en lapp jag ska visa för mamma att jag mått dåligtx)  SJUKT KUL VA DE ASSÅ!  allt dedär bara för och se den där killen;) jaja ja tycker iaf att de värt de hela! Juste en annan rolig och lite pinsamm sak!  På gymnastiken idag så spelade vi bandy..och jag skulle visa vad jag kunde göra med klubban för mollie. Ag typ satte klubban framför mig själv och sedan drog jag den mot mig och hoppade över den. Jag klarade de första gången men andra gången så fällde jag mig själv och landade på knäna! hahahha de va då roligt dexD  Och en annan sak som också var lite små rolig var att på engelska lektionen så skulle vi skriva ord på tavlan som var i plural och singular...Aa då började nike prata om lite snuskiga ord man kunde skriva på tavlan. Så ropade nike högt "Jessica har kommit på ett ord som hon jätte gärna vill skriva" ...*rööd i ansiktet* hahhahhaha ah så sa pia våran lärare "ja jessica då får du väl skriva då" så började jag jätte garva och ville verkligen inte skriva ordet på tavlan (kuk)  ´så frågade pia mig vilket ordet var och ja sa att de va lite äckligt och hon fattade typ...och hon trodde ju att de va jag som ville skriva de men de va ju nike som sa de!  aja då stog man där framme och fnittrade....sen tyckte pia synd om mig och sa ett ord som jag fick skriva...tillslut vart de "kalsonger"  hahahaha!  Alla skrattade  åt mig!  även jag själv. Jaja det var sjukt kul!

På  jumpan dåra!  för dom som inte fatta hur de gick till!;)

Kommentarer
Postat av: Oscar

Hej jag såg att du kollade på mig när jag hade träslöjd:) Vi kanske kan träffas efter som att du verkar gilla mig?:)

2010-01-10 @ 15:35:05
Postat av: svar

Hahahahahahah kul, väääldigt kul:)

oscar hade inte ens slöjd nör ja kollade;)

2010-01-11 @ 18:39:51
URL: http://jeesssiicas.blogg.se/
Postat av: svar

Hahahahahahah kul, väääldigt kul:)

oscar hade inte ens slöjd nör ja kollade;)

2010-01-11 @ 18:40:36
URL: http://jeesssiicas.blogg.se/
Postat av: Oscar

Vaaadå? Gillar du inte mig :( Men...Snälla kan vi inte träffas?JAg älskar dig Emma! puss

2010-01-12 @ 20:36:49
Postat av: svar

Vadå emma? ja heter jessica? noob....

2010-01-13 @ 11:06:29
URL: http://jeesssicas.blogg.se/
Postat av: Oscar

Aha. Förlåt jag menade jessica :) Jag älskar dig. och nej jag är ingen noob:D

2010-01-13 @ 20:41:54
Postat av: svar

Men lägg ner bara. De är inte oscar för han har inte ens kollat på min blogg!

2010-01-14 @ 14:48:02
URL: http://jeesssiicas.blogg.se/
Postat av: Oscar

Jag är visst oscar! Snälla ring mig :) Du har mitt nr ;) Love u

2010-01-14 @ 20:21:04
Postat av: svar

nej men seriöst, vem är du?

2010-01-14 @ 20:55:07
URL: http://jeesssiicas.blogg.se/
Postat av: Oscar

Jag heter oscar! men ring mig så slipper vi snacka över internet:) pussokram :)

2010-01-14 @ 21:39:07
Postat av: svar

åååååh, sluta kommentera bara. för de är inte ens oscar....

2010-01-15 @ 16:53:57
URL: http://jeesssiicas.blogg.se/
Postat av: Oscar

Jo jag heter oscar...Men vem oscar tror du att jag är?

2010-01-16 @ 13:25:17
Postat av: svar

inte fan vet jag?

va heter du i efternamn?:p

2010-01-16 @ 16:34:58
URL: http://jeesssiicas.blogg.se/
Postat av: Oscar

Holmqvist...:) du då?

2010-01-16 @ 17:29:32
Postat av: svar

de antar jag att du redan vet

2010-01-16 @ 22:17:47
URL: http://jeesssiicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0