Helgen har vart kul(Y)

Igår så åkte Mollie och jag ner till täby och kollade på bio. vi såg även  Johan rheborg, som varit med i hjälp. Sen va de nån mode visning vid scenen för bröllopskläder. men vi hade inte tid och titta på den.Vi kollade på Fame och den va ju rätt bra. Mollie och jag hade tänkt att vi skulle kunna hinna med 18.20 bussen sen från täby hem till edsbro. Men icke sa nicke!  Vi missade den och fick vänta i en och en halv timme på nästa buss. Under den tiden gick Mollie och jag in på 7-eleven och köpte fika för båda vi va rätt hungriga. Men sen till slut kom bussen och vi åkte hem...eller hem och hem, vi fick gå av vid rimbo station och sen ringde jag mamma att hon skulle hämta upp oss. Albe ville också hänga med oss hem så både mollie och Albe sov hos mig. Vi kollade på film till typ 2-3 nånting på morronen. Vi kollade först på "saw 3" och sen vart the "american pie the wedding"  tror ja den hette:) ah men sen idag tog dom bussen hem och jag har nog bara suttit vid datan idag. jaja de har vart kul iallafall!:D(Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0