Hihih!

Igår åkte jag och min lillebror till badhuset i Rimbo och badade med Mollie. Badhuset har nyligen öppnat efter att ha vart stängt en väldigt lång tid. Så alla vill ju bada där nu, så när vi kom dit var de smockfullt! jag menar de verkligen!  Men just nu skulle badhuset ha att de bara skulle kosta 10kr att bada, men enast i en månad...så alla passar väl på att bada just nu?;) Jaja, jag badade inte så speciellt mycket. Fredrik däremot va och plaska i vattnet tills han blev helt blå om läpparna! Aja sen åkte mollie med mig hem och vi hade de mys som vanligt. Sen idag åkte hon hem och nu sitter jag här nyduschad och blöt om håret! Juuuste!!  Jag har just fått en kusin! Mammas syster Sylvia i Polen har fött en flicka för några min sen:) Hon skulle heta Maria, elr ah...Maria på Polska då förstås! vet inte hur de stavas då...Och imorn ska jag klippa mig:) Jaja nu ska jag sova, Puss & kram!

//Micke hälsarIJ



Kommentarer
Postat av: Emelie

Vill också bada...

2010-04-09 @ 11:26:53
URL: http://zweeety.blogg.se/
Postat av: :P <------ till dig jessica

Fina vi är :D <3333

2010-04-09 @ 20:14:40
Postat av: svar

Heheh bada då?;D

2010-04-09 @ 21:42:27
Postat av: svar

Ohja:) <3333

2010-04-09 @ 21:42:42
Postat av: ffriida

fina tjejer. Jag älskar er.<3

2010-05-02 @ 09:26:47
URL: http://fillefjompen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0