Spöregn.

Det blir ett litet sent inlägg idag, eftersom att mitt internet inte har fungerat som det ska riktigt...Har vart så nu i ungefär 3-4 dagar! Inte kul!:o

Men nu, när jag har fungerande internet så kan jag skriva lite vad jag gjort idag:)
Vid två tiden kom Mollie hit, vi hade mycket att prata om...med tanke på att vi träffas så sällan! Så det var mycket skojj och berätta osv.Sen hade vi absolut ingenting att göra. Så vi tog en cykeltur ut i spöregnet!
Vi vart ju lagom blöta kan jag ju säga!



Bild på oss, dock inte från idag men...

Kommentarer
Postat av: Elin

Hey sötnos!

Jag hoppas du kommer till rimbo på lördag, med tanke på att det är rimbodagen å så,

du och jag kan ju gå runt och träffa härligt folk tänkte jag :)

Jag saknar dig! <3

2010-08-03 @ 14:47:29
URL: http://pinkpriiincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0