Back to school...

Idag va de första dagen i skolan och ja, jag tycker inte direkt någon i klassen har förändrats speciellt mycket under sommarlovet. Men några av killarna hade väl gjort de men isf va de bara för dom va i målbrottet och såntx) Men annars i dom andra klasserna tycker jag en del inte va sig lika...Men aja slutpratat me de nu!:D haha ja idag så gjorde vi knappt nånting, vi hade ju lixom inga lektioner men vi gick typ igenom lite grejer me scheman och regeler osv...Sen sista timmen så va hela klassen iväg och skulle plocka blåbär. Jag trodde typ vi skulle plocka as mkt men de visade sig bara att man själv skulle plocka en dl, satt så jobbigt vare ju inte och imorn så ska hela klassen fara iväg till gamla stan. Vi skulle typ gå nån fråge runda där men sen fick man gå fritt i affärer så ja jag får hoppas dagen blir lyckad:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0