Fastärna!

Tjah fan!
Idag så har jag vart med indy mollie och malin, hemma hos mollie. Malin och jag tog bussen från rimbo kl 12.05 dit. Indy va redan där men hon bor ju så nära så hon kom cyklandes. Ja va gjorde  vi då....ja jusste! först när vi kom dit så satt vi typ i köket o snacka. och SEN! va mollie tydligen tvungen att ta fram en gammal Edsbro film (som vi gjorde med klassen när ja gick på edbsro) aa och den va hur gamal som helst! och i slutet är de en intervju med mig och asså aaaah! ja vet hur fet som helst, va blek och typ mittbena;S asså usch! när vi kom till den biten av filmen ick ja ut för ja skämdes så....fast dom satt där o bara garva åt migx) kände mig lite mobbad(A)  ah sen skulle vi typ ha lite mysigt så vi gjorde picknik på mollies tomtx) sen när vi typ va klara körde vi flaskan...sen vart de sanning elr konka:) och ah de va typ de vi gjorde för sen fick ja skjuts ner till rimbo så tog ja bussen hem!
lägger in lite bilder sen!<3













Kommentarer
Postat av: Emma :D

Sötnosar! :D

2009-08-14 @ 18:30:31
URL: http://emmaochamelia.blogg.se/
Postat av: Svar:

Tss dom jah!;D du me sötan(: <3

2009-08-15 @ 11:31:26
URL: http://jeesssiicas.blogg.se/
Postat av: mollie

INTE OKEJ BILDRE PÅ MIG!!!!!!!!!!<33333333333

2009-09-20 @ 15:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0