Långsjökampen o grejjer

Igår så hade vi "Långsjökampen" i skolan och de innebär att man delas in i olika lag och så får man göra massa olika  grenar och så:) de va faktiskt rätt kul^^  I min grupp va vi : Jag,Malin,Nike,Hutta,Cappe,Nicke,Jill,Anton och Jeppe e^^  ja tror inte jag glömde nån nu iaf. Aja vårat lag hette "P12" , de va huttas ide:P Men aja av alla Åttor så vann faktiskt mitt lag!:D
och efter skolan så åkte Indy och jag hem till Molliex) Sen blev de att vi sov över där också, vi typ spelade in massa roliga videos på Indys mobil och så cykla vi hem till Indy och hämta greje åt henne. Sen bara för att Indy och jag kom så hade Maud(mollies mamma) gjort kladdkaka åt oss(A). Och så tittade vi på film och aa vi hade jätte kul! En dag full med skratt och minnen(A) Aja sen i morse så vakande jag typ vid 4?, och hade jääääättte ont i magen och ville typ spy och allt så ja kunde inte somna om.VJag väckte typ mollie och ville ha Alvedon men hon orkade inte gå upp o leta efter de så ja fick göra de själv och ja hitta ingen, så ja låg där i sängen och typ grät för de gjorde så ontx) Och sen vid 6 tiden ringde jag hem och sa till mamma att ja inte kunde gå till skolan så hon kom och hämtade mej. Och efter de så typ sov jag från att jag kom hem tills typ 12x) så nu är jag utvilad och mår något bättre:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0