Så gick dagen till

Idag i skolan var de typ helt vanlig skoldag:P på jumpan skulle vi typ springa spåret och ja hade väl helt okej tid med tanke på hur jävla ont ja hade i magen..Efter skolan åkta ja hem till mollie och de gjorde även Indy och Malin(: Vi typ kollade på top model och sen körde vi burkenxD Ah sen tog ja och Malin 18.20 bussen tll Rimbo. Då va Malin me mej ett tag eftersom min buss kom så sent elr ah hon va me mej typ 10minxD Sen JUSTE!! min väska gick sönder!:O  kolla på båda sidorna gick banden av! asså ja blev assur;O så ja hitta typ nån sladd så ja tog den och fixa som snöre så ja slapp gå me väskan i handen xD  aja när Maln åkt så satte ja mej typ och vänta på bussen..och då kom typ Tobbe, Rasmus,Krantz,Zebbe,Keda,Nicke och typ nån mer o snacka me mejxD Så aa dom gjorde mej sällsakp dom sista 20 minutrarna innna bussen kom^^  sen träffa ja Alex Lojsan och Ronny på bussen så då va ja me domxD satt aa ja har typ vart me folk hela dagenx) (Y)

Kommentarer
Postat av: Sophie

Jag vill ha mitt armband gullunge.

jo sluta va så söt <333

2009-09-02 @ 20:41:41
Postat av: Sophie

Jag vill ha mitt armband gullunge.

jo sluta va så söt <333

2009-09-02 @ 20:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0