Så Såg Min Dag Ut!

Idag så skulle egentligen ja ha åkt på tildas fest men de blev ändrat. Först så skulle inte mollie komma, hon sa de först men sen så sa hon nej-.- vilket va synd för då hade jag inte direkt någon att va med. Så då åkte inte ja heller, sen så kunde ja typ inte ta mej dit:/ men men ist så åkte jag me mamma till bilbingot, för hon behövde hjlp där o så:) satt aa ja fick va som en liten bekänt(stavas?). sen mot slutet när alla spelat klart så fick jag typ ta emot soppåsar från alla som kom i bilarna:) och så såg ja jonte därx)  (en i klassen)  han satt i en bil fullproppat me gamla tanterxD aja efter de så åkte vi till edsbros pizzeria och köpte hem tilte pizza ^^  ..imorn kommer pappa hem! han har varit på nån fiske grej i dalarna sen i torsdags, de va nån present han hade fått:)
Aja Puss Hej!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0