4 dagar i ett!

Jaha då skulle väl ja skriva lite om va ja har gjort dom här senaste 4 dagarna!
Aa i torsdags då så kom mollie hit typ vid 6?:) Jao så sov hon över här till lördagen. vi hade typ astråkigt i början men sen blev de roligare! vi typ ville ut och cykla lite så kom ja på att vi skulle titta om man kunde handla på gamla macken i sättraby, och ja de kunde man visst! men de fanns 8inte mkt men mollie och jag tog och köpte varsin läsk för 10kr(A) Haha så då cykla vi vidare och satte osso drack upp dom. Efter de ville mollie att vi skulle cykla till bygdegården så vi gjorde de och där satt vi typ och "spådde" varann! haha de blev såhär: Mollie skulle bli ihop med robin och  få 6st barn och så skulle dom ha mörtar som husdjur blablabla.... haha och jag skulle tydligen bli tsm me alle och vi skulle gifta oss och ha 7barn(alla blev tjejer :O ) och en hund haha inte så kul men de va de dåXD och aa efter ett tag så kom jojje och georg ner till oss så vi va med dom då. Vi typ skulle tävla om vem som kunde hänga kvar längst i fotbollsmålet utan att ramlaXD sen typ skulle nannie(jojjes och georgs mamma) duka och sånt där så mollie och jag hjälpte henne där inne, elr ja gjorde typ de, mollie höll på med altinusXD så typ vid halv nio åkte vi hem och då svulla i och titta på film elr de va mest mollie som titta för jag låg och gjorde korsord hahaXD sen gjorde vi typ inge mer för mollie åkte hem:O menefter att hon åkte så körde mamma ner mej och fredrik till smalsjön för o bada...sen kom Lukas och Isak ner och bada dom me så typ när vi hade badat klart så stack fredrik och jag hem till dom och ja de va ju kul:D haha och nu sitter jag här hemme och tråkar....Har precis kommit hem från Altinus dop(han e typ kusin till mollie också) å aa de va typ de jag gjort!
kyss:*
                                   
      

Kommentarer
Postat av: moolllie

haha kul de lät typ kusin till mollie XD

2009-07-13 @ 16:23:41
Postat av: Svar:

Haha aa vet men ville ju bara förklara lite bättre så alla vet vem de är(A)

2009-07-14 @ 09:09:25
URL: http://jeesssiicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0