De va svettigt!

Hejsan:D
som ni förstår va ja för trött för att skriva igår så gör de idag(A) Japp som vanligt så ligger jag hemma och har tråkigt:/ sen kom jag på att jag kanske måste städa mitt rum! så aa jag började göra de men blev aldrig klar(tröttna efter ett tag). så ja hade tänkt städa klart idag;D Hehe sen så när mamma och pappa kommit hem från jobbet så ville pappa ut och cykla så jag hängde med hoom:) hahah de va hur jobbigt som helst i början btw ja cykla 1.2mil haha ja är lite stolt att ja orka med tanke på att ja har så dålig kondis(A) och vi cyklade typ på 40min:O och när vi skulle hem så började pappa trampa på som en galning så jag hann inte med och de va riktigt jobbigt ska ja säja dej! asså ja är rätt så stolt över migh själv att jag inte ens klagade...elr jo jag gjorde de men inte så pappa hörde(A)  sen typ stanna vi till vid sättraby för pappa ville cykla hem till tomas och se nånting han hade gjort på huset bla bla bla.....så jag hade jätte trist-.- och ja säjer bara en SAK! killar är äckliga!!!! asså dom ät ju förfan vuxna dom kan ju uppöra sig lite bättre tycker jag:S asså dom fes typ 4-5 gånger och sen börja tomas snacka om typ att dom hade tipsat om vilken bil som va bäst att ha sex i så aaa tomas han bah ja du jesssica om du nån gång ska ha sex i en bil så ska du ha de i en (kmr inte ihåg) ;) asså ja bah....ÄCKEL! han lät som en pedofil:S sen stog dom två och pissa-.- asså usch ja ville bara hem! sen så ÄNTLIGEN cyklade vi hem från helvetet! btw ja hade en hund o gosa med där som tur vah! nelly heter hoon och ja lägger ut en bild på henne så kan ni få se hur hon ser ut. sen såkart när jag kom hem va ja helt slut i bena och aa ja gjorde inte så mkt mer men aa idag ska jag nog städa klart i mitt rum! ni kan få se bilder på resulatet sen;D haha
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0