Ute på sjön

Tjo fan!:D
aa asså jag glömde skriva igår så ja gör de idag ist:)                                                         
Ja så alla vet så åkte jag ut med mamma pappa och fredrik till en liten ö på erken. riktigt mysigt faktiskt , fast när vi skulle välja "ö" där så va den vi valde rätt liten och hade rätt mkt måsskit på sig:S men aa vi tänkte såhär! nästa gång vi åker dit så ska vi fixa till den;) Jamen nu ska jag berätta lite hur de va där då(: hehe aa den lilla ön då som vi va på va ju som sagt rätt liten men fredrik och jag hitta en plats  där som bara han och jag får va på (bestämde vi) haha aa sen vare ju massvis med musslor i vattnet och man ville ju inte kliva på dom så man gör illa sig:O så jag fick snorkla i vattnet och ta bort domXD de va fan kul:O och de va asskönt i vattnet för de va typ 25 grader:) Jaoo sen hittade mamma nån gammal metall grej på ön som fredrik och jag skulle ha till att bygga en liten flotte men de gick inte så bra för vi tröttna efter ett tag så den vart aldrig klarx) men men sen så vare typ dags att åka hem och när vi kom hem så satt de en liten hund utaför vårt hus(tror de va en valp) och aa den hade rymt elr va man nu ska säja...den va jätte söt(: och aa vi visste ju inte vems hunden var så farmor och farfar hade ringt polisen och så. sen berätta dom att hunden nästan hade blivit påkörd:O jaja men den hade klarat sig fin fint! men sen så äntligen hittade vi ägaren till den!x) haha de va en tjej typ där jag bor som hade vart hundvakt till denoch sen hade den rymt men hunden var min kompis hund, nadja typ fast ja visste inte att hon hade en men aa nu vet ja deXD så ja de va väl typ de som hände igår;) kanske inte så intresant men men!:D

Alla som orkade läsa är ju riktigt duktiga!x)                                                                                               
        

Kommentarer
Postat av: mooollie

hahah va de nöffas hund?? :D<333

2009-06-29 @ 12:26:54
Postat av: svar:

2009-06-29 @ 13:02:57
URL: http://jeesssiicas.blogg.se/
Postat av: svar:

Jaa:S<33

2009-06-29 @ 13:03:18
URL: http://jeesssiicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0