Mollie helg!

I helgen har jag vart hos mollie(Y)  vi hade ju kul som vanligt. Vi gjorde lite allt mojligt men idag så fick vi för oss att vi skulle "träna" elr aa vi tävlade och tränade. Vi gjorde massa jobbiga saker och så skullle man se vem så orkade längst. Det va faktiskt kul tills ja slog handen i dörrkantenXD Jaah så sopig som jag är får jag skylla mig själv! Meen ah..JUSTE! sen så gjorde mollie och jag mat och vi bara körde på kännsla och resultatet vart asgott:D vi kallar rätten för "mollie ala Jessica"  xD hahaha aja men vi hade kul iaf:D. Tack för en kul helg mollie!<3
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

:D<3333333

2009-10-19 @ 08:57:18
Postat av: svar

Heheeh vi får ta och va igen(: <33

2009-10-31 @ 10:55:37
URL: http://jeesssiicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0