Norrälje med mamma(Y)

Idag i skolan var de som vanligt typ. Eller aa vi slutade tidigare för vi hade ingen hemkunskap, vilket va ganska skönt för ja gillar inte anneli, läraren. Men min buss gick ju inte förns tre, alltså vanlig tid. Den bussen ja brukar ta varje dag hem så jag fick hitta på nånting under tiden. Så jag gick hem till Sophie och där va även Malin och Jill och dom satt och tittade på en barbie filmxD haha aja sen så när ja tog tre bussen hem så kom mamma och hämta mej så åkte vi till norrtälje för ja behövde ny jacka och skor och gissa vad? jo jag hitta alla tre sakerna ja behövde! ja brukar inte kunna göra de men jo den här gången så gjorde jag de^^ allt va köpt på intersport och ja vart nöjd faktiskt:D


(Jackan ser typ ut såhär. Nu är de så att jackan på bilden egentligen är röd så jag fick göra om den men den ser typ ut så.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0