Skolfoto!!

Usch idag vare skolfoto och ja komme bli så jääävla ful! asså hoppas ja bara ser bättre ut än på förra året:S  Mitt "en foto" va så där jätte fin:/  ja ser jätte tjock ut;( Men aja vi hade typ inga lektioner för de va rimbo stafetten!(Y)  I min klass så kom vi etta av alla 8:or och två på hela skiten:)  synd att vi inte vann för då hade vi fått åka till grönan:/ Efter skolan så kom ja hem, titta på tv och sen råka ja somna i sängen och när ja vakna trodde jag de va typ mprgon så ja gick upp fort och sen a ja mej typ i mammas säng så kom hon upp och hon brukar alltid väcka mej så ja tänkte säga typ "ja är redan vaken"  haha men sen kom ja på att de inte var morgonxD  de kändes jätte konstigt:O hahah
Min "Outfit"   för dagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0