första dagen i skolan.

Nu blir det ett litet sent inlägg här, eftersom jag sov när jag kom hem från skolan! Ja asså det kändes inte direkt konstigt att börja skolan igen, men däremot var stämningen i skolan annorlunda...Jag tycker inte direkt att någon har förändrats men killarna var dock väldigt långa!:o Men så är de ju alltid, vi tjejer slutar växa medan killarna ränner iväg i nian,åttan. Så blir vi som myror, haha men ah, de var väl kul att börja igen. Eller kul att se alla!

Imorn är det Långsjö Kampen. Som bara gäller för år 7-9. Vi ska vara ute hela dagen så hoppas på bästa vädret! Men enligt Sophie ska de spöregna:o Aja, nu måste jag sluta,
Bye!:)♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Fin blogg

2010-08-18 @ 19:27:51
URL: http://coolamalinbloggse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0