Nyår!

Nyår firade jag hemma hos familjen Eriksson!
Det var även tre familjer till där. De var nästan bara killar där som va barn asså. Det var jag och en tjej till som hette louise som var dom ändå tjejrna. Men ja tyckte vi hade ganska roligt iallafall. Dom andra killarna va då Patrik(min bror) Fredrik (min bror), Jonte(han som jag vra hos),Dennis(kompis till patrik och jonte), Danne(ja va ska man säga?  Min kompis;D) och Robin(Jontes bror). Aja vi badade lite i deras jacuzzi och så spelade vi Xbox360. Det vi spelade var då "call of duty" och "Halo". Båda är skjut spel och jag kan ju inte påstå att jag är speciellt bra på dom! Men ja lyckades ändå döda danne några gånger;) en vart det ut och smälla lite raketer!  fick några bilder som var lite sisådär...Men dom funkar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0