Rasmus på luffen!

Det är så att min farmors syster Laila hade köpt biljetter till Rasmus på luffen med Markoolio och Benjamin Wahlgren! Jag är typ kär i Benjamins röst!  hahah han sjunger såå fint måste jag säga! Teatern va på oscars. Det var ju så att teatern var för lite yngre barn men den va ändå rätt kul ändå! Dom hade gjort om den lite och hade med sånger och sånt men de va bara kul. Sen så träffade jag min lärare Sara där!  hon satt bara två rader framför mig! dock såg hon mig aldrig...eller hon hälsade iallafall inte. Men jaja det vart ganska lyckat!  Sen efter teatern gick jag Laila och lillebror fredrik och åt på Mc donnalds!  Lika gott som alltid, haha!  Kanske inte så nyttigt men jaja det är skitsamma!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0