Girls just wanna have fun !

Igår var jag på punkten(fritidsgård) med Lojsan, vi hade sjukt roligt! Det var massa andra kompisar där med oss också. Filip hängde med oss hela dagen/kvällen så det var kul:) Blev ett å annat bus, måste göras om!
Hahha sen hände det en rätt pinsam sak på bussen påväg hem. Lojsan och jag skulle leta efter lediga platser, så hittade vi en, fast det var någon som hade glömt sin påse på just den platsen. Så tog jag upp påsen och sa "oj lojsan, kolla vad mycket saker det är i den då!" Så började jag rota lite. Sen kommer det en kille i min ålder och säger "ursäkta?" Jag ba "aha oj förlåt är de din?" Så gav jag han påsen. Det pinsamma efter var att den enda lediga platsen som fanns var bakom honom och lojsan och jag satt och skratta hela vägen så det var lite jobbigt...sen kom jag på att jag vet vem killen är också, tur att man inte känner varann då!;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0